4 marca 2019

KOLIBER - otwarty konkurs graficzny

 „KOLIBER” – otwarty konkurs na graficzny motyw przewodni Elbląskiej Uczelni Humanistyczno- Ekonomicznej w Elblągu

 

 


Temat konkursu:

projekt graficzny motywu przewodniego Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej, stanowiący element identyfikacji wizualnej na nośnikach reklamowych takich jak: plakat, ulotka, billboard, baner internetowy, okładka.

 

  1. JM Rektor Elbląskiej Uczelni Humanistyczno-Ekonomicznej w Elblągu prof. dr Zdzisław Dubiella  zaprasza do wzięcia udziału w otwartym konkursie graficznym na motyw przewodni uczelni EUH-E (nie jest to logotyp)
     
  2. Konkurs skierowany jest głównie do młodych artystów, uczniów i studentów kierunków artystycznych, ilustratorów, grafików, malarzy, którzy zaczynają budować swój wizerunek artystyczny.
     
  3. Celem konkursu KOLIBER jest promocja twórczości młodych artystów - przy okazji realizacji ogólnopolskiej akcji marketingowej uczelni EUH-E.
     
  4. NAGRODA - uczelnia przewiduje nagrodę dla zwycięskiej pracy w postaci pieniężnej w wysokości 1000,00 PLN.
  1. Założenia projektu graficznego:

 

- projekt graficzny motywu przewodniego uczelni powinien obejmować grafikę oraz tekst:
- Elbląska Uczelnia Humanistyczno-Ekonomiczna

- hasło (nieobowiązkowe) związane z pracą

 

- cel projektu: reklama graficzna uczelni i kierunków studiów, wybór uczelni EUH-E spośród innych

 

- grupa docelowa projektu reklamy: głównie uczniowie ostatnich klas szkół średnich, klas maturalnych  wybierający się na studia na kierunkach jak na stronie http://www.euh-e.edu.pl

 

- projekt graficzny powinien być zgodny z charakterem instytucji: Uczelnia Wyższa (nie jest to logo)
 

- zakres oferowanych kierunków studiów uczelni prezentuje strona http://www.euh-e.edu.pl

 

- misja projektu graficznego: wybierając uczelnię nie tylko wykształcisz się, ale zrealizujesz swoje marzenia, pasję, podążysz we właściwym kierunku, otworzysz swój umysł na nowe możliwości, wzniesiesz się ponad przeciętność ect.
 

- ze względu na zróżnicowanie kierunków–pielęgniarstwo, administracja, zarządzanie, bezpieczeństwo wewnętrznego, nauki społeczne, pedagogika, fizjoterapia i pokrewne - uczelnia nie narzuca żadnych reguł kompozycyjnych. Projekty graficzne mogą być dowolne: zarówno minimalistyczne, metaforyczne, jak i skomplikowane.
 

- zwycięski motyw graficzny zostanie wykorzystany w ogólnopolskiej akcji promocyjnej Uczelni EUH-E i zamieszczany między innymi na: na billboardach, plakatach, ulotkach, stronie internetowej w postaci banera graficznego lub reklamy i będzie sygnowany imieniem i nazwiskiem autora.

- krótkie hasło reklamowe w projekcie  - mile widziane, ale nieobowiązkowe

 

- projekt ten nie jest logotypem uczelni.

 

  1. Termin nadsyłania prac: do 17 marca 2019.
     
  2. Prace należy przesyłać w postaci elektronicznej na adres: promocja@euh-e.edu.pl.
  1. Format konkursowy pracy - A4 w postaci elektronicznej poglądowej   jpg, png, tif, gif i inne.
     
  2. Autor zwycięskiej pracy dostarczy uczelni projekt w krzywych.
  1. Każdą pracę należy podpisać: imieniem i nazwiskiem, adresem mailowym, telefonem kontaktowym.
  1. Po zakończeniu konkursu uczelnia przewiduje wystawę wybranych prac graficznych w postaci plakatów B1 - w holu uczelni EUH-E w Elblągu.
     
  2. Uczelnia zastrzega sobie prawo do dowolnego dysponowania zwycięskim projektem w akcji reklamowej do celów wizerunkowych.
     
  3. Nazwisko autora, za jego zgodą, będzie autoryzowało pracę na każdym nośniku.